Saturday, April 9, 2011

Nafsu !


Gila betollah mcm ni. haihh mmg gila. tahu tak gila ? mmg gila kalo tak tau gila tu ape ;p gila tu............gila kentang. Hahahaha (gelak plssss ) ;p

Bila nak dapat ni. Makin hari makin menggila da nih. mane tahan . Asyik tengok je, bila nak dapat ! tolonglaaaaaaaaa aku . tolongla eh eh, tak tahan tgk bnda2 ni sumee ;)


Cantik kan kan !













Bukan kaki tu ! tp kasuttttt tu, NAK !


High waisted jeans ! <3

















Dress ni ! yes this dress. ergh

haih kalo dapat ni, haihhhhsh, aku wat DP kat FB. haha kalau dapat
-.-


















Vincci, sok jugak aku g beli ! :) cumel sangat, kan ?

Tgk laah, mcm ne aku tak gila. asyik digoda je. kopak aku -.- kan da terpengaruh ! mmg nak jugak ! bila aku kata nak, NAK LA ! hehe. tggu la bila aku da kaya an. Duit jatuh dari langit ke, terjumpa duet RM500 cukup laaa kan kat tepi jalan, rompak bank ke, pecahkan atm ke, amik dr wallet mr.mcflurry ke, heheheh. TAAAAK lah, aku tada la obses smpai mcm tu sekali. nak mmg nak, tp bila da mmpu nnti lah kan. masih waras lagi dr melakukan perkara yg tidak sepatutnya hanya untuk memenuhi nafsu yg hanya sementara ni . kan kan :) ceeewwaah, padahal pnh terpikir nak rompak bank uh ! hahaha.

leeya azliyah, xoxo


No comments: