Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

kenapa kenapa dan kenapa

sejak dua menjak tiga menjak sume bnda tak kne. ada je bnda buat aku rasa down, skt hati, nak mngamok haihh mcm2 lahhh ;( knape tah ! tgk mcm hari ini. aku nak stdy. dah sah2 aku PEGANG NOTA, takan tak paham2 aku nak blaja. haiiihhh. msg2 students. patut dah paham kalo sorg student dok kat meja study pgg nota nak buat ape. takan nak tatap je, nak stdy laaaa. tp bule buat tak tau kan. bule memekak sekuat2 hati. pasang lagu mcm aku tk wujud je kat situ. apa masalah laaaa. tolonglah paham -.-

pastu aku bru bli hp. dah mcm hal2. charger tk ley pakai. bila org kol tk bunyi. wth ! aku kne tipu lagi ke ??! tak guna punya cina. Erghhhhhh. esok midterm. tak apa lagi masalah akan dtg jap g. kuatkan semangat ku ya allah. orang yg patot aku share segalanya, luah segalanya tada untuk aku. ;( knapa . Hmmm. aku tak tau smpai bila aku bule thn keadaan mcm ni. aku dah. .
.
.
.
give up ;(

Rndu mama ngn ayah ;'(

leeya azliyah, xoxo

No comments: