Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

Maaaaaaaaaaaane bole !

Sume org ada blog skrg. pum pam pum pam kat blog . kemaaaaaain lagi ;) so termuncul nya saya NORAZLIYAH di lapangan blogger ini adalah kerana sifat TANAK KALAH ! HAHAHA, sume org ada blog aku puuuunn sebuuuukk nak ada jugak. " tak salah kan persaingan yg sihat :)

So, HYE ! im leeya. ths is my frst time doing bloggng2 thing ! haha OKAY NOTTT! ths is not my first time actually. ade blog bfore this but da delete disebabkan beberapa sebab . erk ? haha.

-.-' sangat merepek kaaan
well, itulah BLOG. blog aku suka hati aku laah kan

MODE : serious *tetibe
Lately, aku mcm mngalami tekanan perasaan, emosional yang terlampau, mood swing tk memasal, makan suke hati je tk ikut time, banyak fikir bnda yang tk perlu rasanya aku nk pikir sgt tp terpikir jugak nak buat cemmane kan ! kemain panjang lagi ;p tapi, tu lah yg jadi.

maybe aku lonely :( rasa macam da tada kawan je. mane kawan2 aku ? :( ke salah aku smpai kawan2 aku pon da tanak kawan dengan aku. Hmm.

MODE : sedeyyyyh
kawan ! im so sorry if aku ada wat korg terasa pape k. tk msg tk semestinya aku lupa MEMBEH! tak bls msg tu maknanya aku tada krdt. BETOL ! kalo da pape tk puas hati SILALAH ckp dihadapan aku dr bercakap kat blakang aku. tulang blakang aku tk bule bercakap, mulut aku kat muka, muka kat bahagian depan so cakap depan2 aku k ? hee :)
saya rindu kawan2 saya. kawan2 saya tk rndu saya ?

ok dah, jgn lebey2. nnti bnjir entry ni. dala first entry :)

p/s : kepada sesiapa yg dah baca blog ni, da msuk tp tk sempat nak bace, yg terbace, yang terstalk, yang termasuk blog ni sama ada dlm keadaan sedar atau tidak ANDA DIWAJIDKAN UNTUK MEN-follow blog ini, ohh terima kasih :)


leeya azliyah, xoxo

4 comments:

NiaSuhaimi said...
This comment has been removed by the author.
NiaSuhaimi said...

pewr kaw mrepek ni nyah!!! hahah..welcme 2 da club derr..jom kite berblogging lak..wee~

NiaSuhaimi said...

pewh kaw mrepek ni nyah!!! haah..welcme 2 da club derr..lps ni jom kite berblogging lak..wee~

Leeya Azliyah said...

dania, cmmnt sekali je cukup rsanya. tau la excited ;p