Friday, May 13, 2011

kuat

leeyaaaaaaaaaaaaaa,
kau kne kuat
kalo dulu kau bule knpa skrg tak ?
kau kne kuat !!
kalo kau sendiri tanak kuat
org lain pon takan bule tlg kau
mesti ada sbb kenapa bnda ni jd kat kau
walaupun bukan sekali
mesti ada sbb
Allah nak kau jd lebih matang
Allah tahu kau buule hadapi sume ni
sbb tu Allah bg dugaan
so jgn cepat mengalah :')

.................................................................................

Leeyaaaa,
Jangan berdendam
apa dah jd biar
bnda dah lepas buat pe nak pikir2
maafkan sume org yg pnah lukakan hati kau
jgn byk pikir
nnti kau jugak yg skt
nak jd mcm dulu ?
kalo tanak, DAH ! JGN PIKIR BANYAK
kau kne pandai kawal emosi
jgn terlalu ikotkan hati dan perasaan

........................................................................................

Leeyaaaa,
kalo ada org mainkan perasaan kau
maafkan dia
kalo ada org dengki dgn kau
abaikan dia
kalo ada org tak hargai kau
lupakan dia
kalo ada org cuba jatuhkan kau
cuba sedaya upaya bgun sendiri
jgn bergantung dkt org lain
kau sendiri tau knape.
belajar hidup sendirii leeya
jgn mengharap dkt org lain
jgn mengharap org lain rasa apa kau rasa
kau lebih knal sape diri kau
kau tahu ape kau nak
pedulikan apa org nak kata.
kau kne kuat leeya :")




ini namanya monolog dalaman , haha. pujuk diri sendiri.

leeya azliyah, xoxo

No comments: