Sunday, July 3, 2011

thank youuuuu Love

Hari ni bangun lambat
perkara biasa kalo kat rumah
hehehe
sapa suruh katil selesa bukan main
kat tdo pon bukan main :)
mama bising
perkara biasa jugaaaa
"apa ni anak dara bgun lambat"
BANGUN !
hehehe
"ye mama nak bgun la niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"
mmg bangun
paling bangun
mmg sng nak bgun
tapi
selepas sejam :)
HAHA

Kolej aku cuti seminggu. cuti mid sem break :) tolong la jealous* seminggu je padahal. haha. tape laaaa seminggu pun seminggu laaa. jnji otak yang dah bengkak terlalu byk pikir psl assgmnt dapat direhatkan. tp tak rehat sepenuhnya pun. keje ttp banyak. tension, stress, nak hentak kepala kat dinding suma ada. tapi.. ITULAH STUDENT! tanggungjawab kita kan kan kan * pandai ckp je. tp stress jugak -.- hehe. Hari ni bgun tdo je, cewaahhhh semangat nak buat assgmnt tu bukan main membara, berapi kalah gunung berapi. tapi nak buat keje kne ada tenaga so kita makaaaannn dulu. cuba teka mama aku masak apa hari ni ? salah ! jawapan dia KUEY TEOW TOMYAMMM YUMMYYY ! sedaaaaaapppp :) lepas makan aku trus bersemangat nak buat assgmnt. masuk bilik, dok atas katil, bukak lappy, bukak nota and yesssss TIDOOOO ! ni la akibatnya kalo makan smpai kenyang ! ni la akibatnya nak buat keje atas katil ! kan dah selamat smpai ke pluto. dahhhhh trtngguh keje-.- *lempang diri sendiri


dah ptg2 sikit, aku pun dah bgun tdo, solat suma tgk tv jap. dah mcm tak pnh tgk tv, setiap seminit tukar channel. kalo bule nak tgk suma channel serentak. biasalaaaaa kat kolej abis sakai tada tv. tah apa jd kat malaysia ni pun tak tau laaa. haha. makin lama tgk tv, mata pon mulaaa lahh setan nak panjat2 . ooopppp oppp jangan tertutup. jangan tdo, org kata tak elok tdo pas asar. so aku pg kacau2 mama aku nak hlgkan ngntok ni haaaa. dalm pukul 6 lebih aku dapat panggilan. JENG JENG JENG !

pemanggil :"hello"
penjawab (aku) : hellooo
pemanggil : tgh buat apa ni ?
penjawab : Hmm tak buat pape. nape
pemanggil : jum jalan2
penjawab : hah ? sekarang ?
pemanggil : ye skrg. nak tak ?
penjawab : ikot awak lahh *jual mahaaalll beb. haha
pemanggil : okay, saya gerak srg

letak hp, senyum smpai koyak telinga ! telinga yg koyak ? hahahha. Mr. mcflury nak bwak jalan2. yaiyyyyyy. dalam kul lapan, kitorg kuarrr. G alam sentral ngn sacc mall :) pastu makan kat Barra seksyen tujuh . hehehe. walaupun kejap, SAYA SUKAAAAAAAAAAAAA! thank you b fr coming and bwak jenjalan :) hikhik . saya mmg suka jual mahal, tp saya nak sbnanya ! thank you tau tau. ohh thank you blanje makan. Hm nak ckp sumtin. tp awak jgn la tersa ke marah ke tau. saya nak bg tau yg saya. hmmmmm saya. please jgn mara ;(


saya
.
.
.
.
saya nak awak belanja lagi !
eh bukan bukan !
saya sayang awak sgt2 lahhh :)
thank you fr eveghythinggg okay.
jaga diri cuti2 ni
143 ! <3

hehe tu je nak cita sbnanya. alaa korg mesti bosan an ngn cita ni. sapa soh baca ? haha tadala. Ty for reading . goodniteee yawwwwww .

leeya azliyah, xoxo

No comments: