Wednesday, August 17, 2011

17 ramadhan :' )

Alhamdulillah, hari ni dah masuk hari yg ke 17 da kita puasa. cepat kan kan kan ? tak rasa mcm dah 17 hari kita puasa. cepat gila. hihi. hari ni juga hari Nuzul al-Quran. so salam nuzul al-quran kepada semua :) 13 hari je lagi kita puasa, pastu RAYAAAAA. wehoooo. korg dah beli baju raya ? kasut raya ? beg raya ? tudung raya ? kuih raya ? apa lagi ? haha. kemain sakan sume nak baruuu :D Untunglaaaaaaaaaaaaa suma bersuka ria time raya. Aku ? pas seminggu raya, berperang untuk final exam. niceeeeee kan -.-' mmg seronok raya tahun ini.

org tgh makan ketupat, aku tgh lipat2 kertas soalan exam. org tgk makan kuih, aku berbuih berbuih menghafal nota. cewaahh cm pantun tak ? okay tak -.- haha * apa tetiba melalut smpai exam ni, lari tajuk betol lahh. maaf maaf.

tajuk terang tang tang 17 ramadhan kan. so nak cita pasal 17 ramdhan la. selain kita menyambut nuzul a-quran, hari ni jugak laahh genap setahun lima bulan relationship aku dgn mr.mcflurry. amboi kemain relationship ! :D haha. baru setahun lima bulan ? bila nak lima tahuuunn ni . HAHA. tadalaahhh. bak kata mr.mcflurryy "slow slow kayuh laaa syg". yeee baiklaahhh, semoga hubungan kita kekal lamaaa, aminn ;')

Mr. mcflurry, hhmmm nak cakap eh. alaaaa sy tak pandai laaa nak ayat2 ni. tak reti ;p tak pandai nak romantik2 ni. aha. so sy just nak cakap :

1. jaga diri elok elok okay
2. jaga makan minum
3. jangan ponteng puasa
3. jangan cpt give up ! sy ada untuk awk :)
4. ignore apa org ckp pasal awk. biasalahh mulut manusia .
5. final nak dkt, jgn lupa stdy . hihi
6. jgn lupa sentiasa doakan parents, family awk, ngn family sy :D
7. terima kasih terima sy seadanya ;')
8. terima kasih jugak salu belikan makanan tok sy. mengada kan sy. haha
9. sy harap hubungan kita kkl lama

dan akhir sekali
10. saya syg awk *maluuuu. okay bye ! hihi



Mr.mcflurry, no one can replace u in my heart <3
i love you :)


HAPPY 1 YEAR 5 MONTHS ! *sume tpuk tgn cepat. yaiyyy. hahaha



No comments: