Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

Final

Stressssss !

Stressss!

STRESSSSSSSS!

Final is just around the corner . Bukan final destinations tp final exam. cuak. yes cuak. cuak adalah takut. takut tak tgk cita final destination ? LAGI TAKUT TGK PAPER FINAL EXAM. serius. okay stresss !

setiap kali nak exam cuba teka aku naik apa ? salah ! jawapannya aku naik hairan ;p HAHA. aku naik heran betol setiap kali nak exam adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je bnda tak kne jadi. ini slah itu salah. gado sana gado sini. nak terjun bangunan sana, nak hentak kepala kat dinding sini . mcm2 hal jadi. apa je masalah. kenapa tah -.-

DUGAAAAANNNN

setiap kali pgg nota nk stdy haaaaa dia dtg dia dtg. hasutan2 mula membisik kat telinga ni ha.

"leeyaaaaaa, exam lmbat lagi, kita online la duluuuu"

"leeyaaaaa, nnti2 bule baca buku, kita tdo la duluuuu"

"leeyaaaaaa, masa byk lagi, kita main the sims social duluuuuu"


bahaya hasutan2 ni untuk org tak kuat iman . jangan tanya iman aku kuat ke tak ! sebok je ;p

so kat sini aku nak share sikit laaa kan since ramai tgh berjuang, berperang untuk menempuh final exam ni. ni ada doa doa yg boleh membantu kita nnti, Insyaallah :)


Ni doa permudahkan segala urusan. Masa kita exam, terlupa apa kita hafal ke tetibe blur ke try baca doa ni okay :)


Yang ni pulak, doa kalo kita tgh stress. Mesti sume tgh stresss kaaaan. Baca doa ni ramai ramai cepat :)


AMIN :)


sesungguhnya tiada kejayaan tanpa usaha. Belaja belaja, usaha dan terus usaha Insyaallah kejayaan milik kita :')

GOODLUCK UNTUK ANDA ANDA SEMUA !

leeya azliyah, xoxo

1 comment:

Fadzmie said...

Biasalah tu. Dugaan orang nak exam, memang macam-macam. Orang macam aku ni la yang selalu tumpas dengan dugaan-dugaan macam tu. Hahahaha.

Btw, good luck for your becoming exam, ya! ^^