Monday, October 31, 2011

Mari menajamkan mata :)

Entry kali ni simple je. Tgk gambar, cari apa yg tersembunyi :) senang kan kan ? Yelaaahh sementara hujan dok lebat kat luar tu, smntara tggu hujan berhenti, mata pun dah separuh bulat tggu masa nak tutup habis je, marilah buat senaman mata secara berjemaah .



Apa yg korang nampak ?

Cari kucing.

Cari kucing lagi.
dan cari kucing laaaaaagi :)

cari muka orang

.
.
.
.
.
.
SELAMAT MENCARI UOLLLSSSS !
.
.
.
Sementara tgh cari kucing yg tersembunyi itu, makan roti telur cheese pun sedap niiii !! :D

:)

Bahan-bahan :
Roti 4 keping
Telur 1 biji
Cheese dua keping


Cara masak :
Pecahkan telur ke dalam mangkuk dan kacau.
Letakkan sekeping cheese di tengah2 roti itu (macam sandwic).
Celupkan ke dalam telur tadi.
Goreng dengan menggunakan butter/marjerin. Tak perlu lama sangat nanti hilang khasiat.

Simple & easy je kaaaaaaaaan ? :)


THANK YOU FR READING !

leeya azliyah, xoxo







9 comments:

Nyamuk Terbang said...

makaseh!!
mmg tgh cri menu nk isi perut nie
skunk jgk buat
ngehngeh

yasminrosalan said...

sedapnya roti tuu.... haih lapar rasa! haha

Rosalia said...

aduh pening mencari.hahah

BHAIHAQI COOL said...

yaa~~ saya jumpa smua nyaa~~ pyah gk nk cri .. :P

Leeya Azliyah said...

tahniah :)

Leeya Azliyah said...

rosalia : haha yeke ? hihi tape exsercise mata :D

Leeya Azliyah said...

min : hehehe, alaaa roti biasa je :)

nyamuk : amboi trus nak buat , haha. sama and selamat mencuba :)

♥Aien Najwa♥ said...

hahaha!!~~sumer dapat carik..
wah..lapar pulak tgok makanan 2..(^____^)..

Leeya Azliyah said...

aien :Tahniah ! anda mmpunyai mata yg tajam :) hihi