Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 21, 2011

Membaca budaya kita. Tak menahan title !

Hye korang !
yg bercuti, selamat bercutiiii. Tak bosan ke cuti korg ? cuti aku bosan -_-
yg nak final. GOODLUCK ! study smart not stdy hard.
yg bekerja, selamat bekerja. Teruskan bekerja. hujung bulan kita jumpa okay.

okay entry kali ni aku nak cita pasal buku.
kita dengan buku mmg tak bule nk dipisahkan kan ?

mcm isi dengan kuku
mcm aur dengan tebing
umpama kacang tak bule lupakan kulit. eh

so baru2 ni aku ada beli beberapa buku laaa. untuk dibaca
sejak2 mengalami sindrom kebosanan yg melampau. so aku kne beli sumtin untuk hilangkan sindrom ni.

Buku ni dah lama aku nak ! aku jumpa buku ni kat midvalley dalam beberapa bulan yg lepas. tapi tak cukup duit time tu nak beli T_T sadis kan ? habis pokai je. pastu ada onetime tu aku ngn Mr. mcflurry pg JJ bukit raja. Dengan gigihnya aku dgn dia masuk semua kdai buku semata2 nak cari buku ni. Hampeeeh. Nan ado ! keluar kdai buku dgn muka mcm tak cukup kasih sayang.

oh buku ni pasal perbezaan laki dan perempuan. Dia explain dgn jelas knapa lelaki mcm ni mcm ni dan knapa pompuan mcm ni mcm ni. Bukan berdasarkan pandangan semata2 tapi fakta jugak. Bg aku buku ni bgus since kita hdop kat dunia ni pun bukannya bergaul dengn sama jantina je kaaan.

Nak2 plak aku ni yg suka sgt pikir bukan2 pasal laki. So aku beli laaaaa buku ni untuk aku lebih knal perangai lelaki dan jugak perempuan. Buku ni harga dia RM25 sahaja. Buku ni ada dlm bahsa melayu bahasa inggeris pun ada jugak. so ikot korg lah nak beli bahsa mana pun. Janji korg paham.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Semalam aku dgn Mr.mcflurry pg KUIS.
Aku nak hantar borg prac and dia pun ada bnda yg perlu disettle. so kitorg pun pg la sekali.
Lepas dah settle semua kitorg g THE MINES. Dah lama tak jumpa ! sooooooooo pg la tgk wayang.

aku dah cakap dahh the mines tak banyak cita punya -_- yg ada pun cita the thing, Al hijab, ada la lagi beberapa cita. Tp tak banyak cita best. So kitorg tgk la cita

REAL STEEL !!
Cita ni best ! korg kne pg tgk. Kalo selama ni korg pnh tgk muhamad ahli je kan bertinju ha pg tgk cita ni ! kau mmpu tgk robot bertinju ? kau mmpu tgk robot menari ? hahah . Hidop Atom !! eh ? ;p

owh btw cube tgk number sit tu. 6&7. beday aku 6 July. okay tada motip. NEXT!


Pas hbs tgk wayang, plan nak trus blk. Tapi aku nampak ada book sales ! 20-50% ! Hah silap laaaa. mmg menyinggah la kan. Murah gila buku. Nasib baik duit tak banyak time tu so aku amik tiga bulu jelaaaaa. hohoho

RM6 !! Gila kaaaaau, selalu aku beli mesti RM18 keatas. kan ?
RM6 jugak ! cumel kan tajuk dia ? HAHA


RM 7.

MURAH KAAAAANN ?
sapa cakap mahal sah tak pnh g kdai buku -_-
hihi

thank you fr readinggggggg :D

Banyakkan membaca. Tak kisah laaa buku apa pun. eceh

byeppp !

leeya azliyah, xoxo










2 comments:

LoLiPoP BuLat said...

ala...tlong bce kan ley??ahahaha

Leeya Azliyah said...

Demi kau ila. aku sanggup. haha