Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 31, 2011

2011 sudah berakhir !

Hello hello everyoneeeeeee ! Perghh lama gila aku tak update blog. Tak tau nak update apa sbnanya, nak update resepi aku mmg dah tak try masak pape dah since start practikal. So terbiar la blog ni, kesiaaaaaaaan.

Hari ni 31 Disember 2011, hari terakhir untuk tahun 2011. Kejap je kan masa berlalu. Esok dah tahun 2012. Impian , cita cita, harapan nusa bangsa korg untuk tahun ni dah tercapai belum ? kalo dah baguslah, kalau belum kau carry forward jela ke tahun 2012, mcm lah tak biasa kaaaan. hahaha.

Korg sume mesti tgh rancak melepak tggu firework kan ? Tak pun rancak mendengar ceramah Ustaz Azhar Idrus kan dataran Shah Alam :) ye aku rancak guling2 kat lantai frust tak kuar g memana ! -__-

Okaylaaaa, sbnanya tak da cita pun nak update kat blog. Just nak wish korg sumeeeeee

SEMOGA TAHUN 2011 AKAN LEBIH BERMAKNA DR TAHUN SBLUMNYA ! AMIN :)

Eh jap, aku tau korg mesti ada baca pasal kiamat pada tahun 2012 kan ? Okayy apa kata kita pikir macam ni. Kiamat mmg akan berlaku, tapi kita takan tau bila. Sama mcm kematian, kita akan mati tapi kita tak tau bila. Lebih baik kita pikir apa amalan yg kita dah buat sebagai bekalan untuk kita nnti dr kita sebuk bercakap pasal bnda yg kita tak pasti tapi abaikan perkara yg sudah pasti kita wajib kne lakukan :) *peringatan untuk dri sndri jugak sbnanya.


pikir2kan dan slamat beramal okay . hihi

sejak dah lama tak update blog ni, aku jadi mcm agak skema plak. haihh -_-'

sekian, bye.

leeya azliyah, xoxo





No comments: