Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 28, 2013

1 MARCH 2013

Hai !
ye ye aku tau mesti nak ckp " dah boleh delete dah kot blog ni"
Sorry leeer uollsss. Lama tak update.  Tak tau nk update apa.
Pelik jugak aku tgk org lain yg hari2 update. Kemain banyak masa. Kemain banyak cerita. Smpai aku berpeluhh pikir idea mengalahkan nk jawab SPM.


And TADAAAAAAAAAAAAAA baru hari ni ada idea -__-'
(ni kalau exam ni agaknya result dh keluar baru ada idea nk jawab soalan )

Nak cite ni. tada la hangat mana tp hangat la jugak tp tak sehangat mana lah yg penting tak hangat2 taik ayam. k

Korang pun tak kan, aku dh hbs DIPLOMA FEB 2012 (if tak tau skrg dh tau kan)
Sementara nk tggu smbg Degree aku keje lah dulu. Pastu UPU buka permohonan, aku apply. Semangat ni apply. Tp tak dpt. Satu U pun tak sangkut hmmm. Pastu buat rayuan. Again tak dapat. Aku rasa dah lebih 3/4 aku mohon U ni. Yaaaaangggg dapat ! Jgn smpai aku U-TURN balik pg kolej aku yg dulu dh.

Tapi, orang ckp... tu semua bergantung pada nasib atau rezeki.
and...............and....................and

and....................

and....................

and........................................

and...............................

and......................................dy Flop poppy ? NO

and Alhamdulillahhhhhhh setelah sekian lama akhirnya aku diterima masuk U. UITM SHAH ALAM. weee :)

Terima Kasih kepada yg mendoakan aku selama ni ;')

and......and................and.............

and.....................

and.........................

and...............................dy estrange ? NO

and esok, 1 MARCH hari pendaftaran. hahaha.

nmpk bertapa lembab dan siputnya hikhokhikhoknyaaaa aku nk update bg tau hal ni. Pdahal dh sebulan result kemasukan i dh keluar.

okaylah, tu je nk share. penat ni packing barang. amboi
Thanks youuuuuuuu sbb tak unfollow aku lgi. lol

Goodnight uollsss.
Till next toiimmeee.
Leeya, xx

No comments: