Wednesday, April 27, 2011

hanya awak Mr. M

26 April 2011
tarikh yg betol2 menyedarkan aku. dengan hanya satu tindakan yg berlandaskan emosi dan perasaan, aku betol2 buat seseorg kecewa dgn aku. aku tk pernah rasa teruk mcm ni, rasa bersalah yg terlampau. haihhh. rasa takot sehingga mendorong aku bertindak diluar kawalan aku .

tapi disebabkan hal ni jugak menyedarkan aku. untuk lebih menghargai dia. untuk tidak terlalu ikotkan hati dan perasaan. aku menyesal. menyesal sgt2. kan bgus kalo aku dpt putar blk masa. kan ? tapi tak boleh. yang boleh hanya....

"awak, saya mintak maaf sgt2 ape saya dah buat kat awk. saya yg bodoh. tk pikir sblum cakap. tp saya tada niat pun. ape sy ckp tu sume sbb marah. awk marah la perasaan marah sy eh eh ? jgn marah sy ;( sorryyyyyy. saya janji tk buat lagi. awk mesti btol2 kecewa ngn sy . hmmmm. terokkan sy ? saya mintak maaf sgt2. tp...


saya da tebus kesalahan sy kan.
:)

saya harap awk tk berdendam. sy harap perasaan awk kat sy MASIH byk & SAMA byk mcm ne perasaan sy kat awk skrg ni. tak pernah kurng malah makin bertambah ;') ehehe. awk, saya salu ckp sy benci awk, menyampah, tk syg. sbnranya, sy tipu... hehehe. sy mengada2 je nak awk pujuk sy. tp awk tk pujuk pon -.-' eeeee. tapi tape, saya phm. awk ada cara awk sendiri kan kan kan ? *tetibe

pencuri hati , kita sama sama usaha okayy :) tape, selama apa da berlaku membuatkan kita lebih matangg apa. biar perangai mcm budak2, tp pemikiran kita org lain takan bule sangka. haha. kan :)
M.S.A, i love youu so muchhhh .
untuk awk, gatal kan kan ? hehe


p/s : maaflah, entry kali ni lain daripada yg lain sikit. korg mesti tk phm kan ? tape... bnda2 ni mesti pernah jd kat korg n mungkin akan jadi kat korg nnti ;) hargai org sekeliling, hargai org yg betol2 amik berat dan syg kita, seteruk mana pon seseorg, mesti korg akan nmpk kebaikan dlm diri dia. samana cepat atau dah terlambat. setiap perkara baik atau buruk yg pernah berlaku, jadikan pengajaran untuk diri kita :) belajar dr kesilapan. jgn cepat berputus asa. jgn berasa diri kita dah tada sesape, sbb Allah sentiasa ada dgn kita. kan ? :')



leeyazliyah, xoxo










4 comments:

Baroness | Maressa said...

apakahhhhhhhhhhhhhhhh ???
omgay aku doakn korang bahagia jgn gado2 ah minions wei !

cepuk kang sekor2. -.-'

Leeya Azliyah said...

heee terima kasih anis :) mane da gado laa.. aku je buat silap . ehehe. aku pon doakan kaw jumpe mr.right nnti :) ily ressa :DD

syera saufee said...

makcik..nak jugak love terbang2 tuuu..

Leeya Azliyah said...

ambiklaaaahhhh :D