Thursday, November 3, 2011

Doa buat seorang kawan

Bahagia aku tgk kau
kau syg bf kau
pg mana mana kau mesti inform bf kau
kau layan setiap kerenah dia
aku pasti
bf kau mesti syg sgt kau
mcm mana kau syg dia
bak kata orang "untunglaaaaaaaaaaaa"

kau selalu keluar dgn bf kau
dia jaga kau dgn baik
kau pun jaga dia dgn baik
bf kau bg apa kau nak
bf kau jaga makan minum kau
bf kau sggup cari duit demi masa depan kau dgn dia
bahagia je

walaupun setiap kali gado kau nangis
setiap kali bertekak kau menjerit
at the end of the day
kau syg dia, dia syg kau
bahagia je kan ;')

kita tak rapat
tp kita punya persamaan
aku tau apa kau nak dlm hdop kau
sbb apa kau nak dlm hdop kau sama mcm apa aku nak

;')

semoga kau dan dia sntiasa bahagia
sehingga perhubungan yg sah dan halal
sehingga ke anak cucu
sehingga akhir hayat

itu doa aku untuk kau

semoga berbahagia selalu

p/s : "kau" ditujukan kepada seorang kawan. kau takan tau sapa "kau" yg aku maksudkan. "kau" juga mungkin org yg tgh baca entry ni. "kau" dan kau tak perlu tau pun sapa yg aku maksudkan. Pening ? hihi. tapela, ini rahsia aku. "kau" merupakan seorang kawan aku, tp tak rapat pun dgn dia. Aku dgn dia ada persamaan. Apa persamaannya aku tak bule bg tau, nnti kantoi aaaaaa. haha. Aku harap, bila nak makan nasi minyak jangan lupa ajak aku ;)

Thank you for readingggg people


leeya azliyah, xoxo


4 comments:

beLLa said...

kau tu lembu lah. *tibe2. haha.
cambest je 'kau' tu. nak jd 'kau' tu ley? cm bahagia je ;p

Leeya Azliyah said...

haha lembu pun bule, untung lembu tu ada org syg ;p Alaaa cik bella pun happy dgn en wan :) suka tgk korg !

yasminrosalan said...

ceiit. kenapa tetiba rasa macam "kau" tu saya. hahah!! takde takde kidding :P

apapun, mmg meremang jugak lah bulu roma ni baca entry leeya yang ni. hahha. semoga bebahagiaa selalu jugaa leeya!! :D

Leeya Azliyah said...

min : tah tah "kau" tu mmg min. haaaa sapa tau kan ? hihi. Thank you min, semoga min ngn akam pun bahagia selalu ^_^